SLOVENSKI TURIZEM SE DIGITALIZIRA: Proračun je 1,97 milijona evrov, brez davka

Slovenija

Slovenska turistična organizacija (STO) je včeraj pričela z digitalno kampanjo, ki bo do novembra potekala v Italiji, Nemčiji, Avstriji, na Češkem, v Skandinaviji, Franciji, Švici, Veliki Britaniji, na Irskem in Madžarskem, v državah Beneluksa, na Hrvaškem, v Srbiji, Rusiji, ZDA in Kanadi. Za medijski zakup ima STO na voljo 1,97 milijona evrov, brez DDV. Kampanja temelji na zgodbi o Sloveniji, kot deželi različnih doživetij.

Cilj STO je doseči 150 milijonov prikazov oglasov na spletnih in mobilnih portalih, na googlu in iskalnem oglaševanju, 50 milijonov uporabnikov facebooka, milijon uporabnikov instagrama, 2 milijona VK-uporabnikov in 400.000 twiterašev. Z digitalno kampanjo I feel Slovenia – Make New Memories želijo dvigniti prepoznavnost in ugled Slovenije kot prvovrstne zelene, aktivne in zdrave destinacije. Promovirati želijo atraktivne turistične produkte, ki temeljijo na trajnostnem razvoju ter povečanju števila turistov in nočitev.

Kampanja, ki se je začela včeraj in bo trajala do sredine novembra, ima na voljo proračun v višini 1,97 milijona evrov brez davka na dodano vrednost. Zasnovana je na zgodbah o Sloveniji, kot deželi doživetij. Pristnost teh poudarjajo citati in izjave. Kakovost doživetij označuje število zvezdic, kot v gostinstvu in hotelirstvu.

Prvi slogan vabi turiste k nam poleti, Slovenia. This summer will be something to talk about. Drugi slogan vabi k ustvarjanju spominov, Make new memories. Kliki na oglase, v katerih so poudarjene ikone slovenskega turizma Ljubljana, Postojnska jama, Piran, Bled in Lipica, bodo pripeljali na pristajalno stran ene od krovnih tematik, to pa je zdravje, dobro počutje, aktivne počitnice, doživetja v naravi, gastronomija, mesta in kultura.

Obiskovalce bo čakala še virtualna izkušnja, turistični paketi slovenskega turističnega gospodarstva. STO je javni poziv za oddajo ponudb objavil konec marca, na katerega je prispelo 150 ponudb.

Kampanja poteka na nemškem Spieglu, italijanskem Corriere, na portalu Tripadvisor, facebook, youtube, twitter in instagram.

Raziskava je pokazala, da 80 odstotkov turistov poišče informacije na spletu, 65 odstotkov jih preko spleta opravi rezervacijo.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija