Družba Luxottica Group, lastnica blagovne znamke Ray Ban, s kampanjo potrošnike zadnje leto opozarja na prodajo ponaredkov očal, po nedavnem odkritju prodaje ponaredkov očal v Sloveniji pa bo tudi pri nas poostrila nadzor. Potrošnike pozivajo, naj ne kupujejo ponaredkov, saj ti lahko prepuščajo do 66-odstotkov UV žarkov, kar lahko poškoduje oči.
Tudi v Sloveniji v strožji nadzor nad ponaredki očal
Kronika
Družba Luxottica Group je kampanjo prodaji ponaredkov njihovih očal po vsem svetu začela lani, za poostritev nadzora v Sloveniji pa so se odločili po nedavnem odkritju mariborskih kriminalistov, ki so sporočili, da je neimenovana družba preko spletne prodaje ponarejenih sončnih očal preslepila 1800 kupcev.
Lastnik blagovne znamke Ray Ban pa opozarja, da so materiali, iz katerih so izdelana ponarejena očala, iz neznanega in nepreverjenega izvora ter lahko vsebujejo snovi, ki so škodljive zdravju. "Zato je ob nakupu sončnih in korekcijskih očal potrebno biti še posebej pazljiv, ali gre za originalni izdelek ali ponaredek," so sporočili iz družbe.
"Prvi uspehi odprave nezakonitih spletnih strani so torej že vidni," poudarjajo v družbi. Slovenske potrošnike pa naprošajo, da se o avtentičnosti očal pozanimajo na pooblaščenih prodajnih mestih.
Prodajali ponarejena očala
Policijska uprava Maribor je pred dvema tednoma namreč opozorila, da je pravna oseba na spletni strani www.rayban-outlet.com oglaševala prodajo originalnih sončnih očal pod blagovno zanamko Ray Ban tudi po 70 odstotkov nižjih cenah. Policisti so ugotovili, da so očala ponarejena in da prepuščajo 66 odstotkov UV žarkov.
Poslovanje je potekalo izključno preko poštnih nakaznic, družba pa je preslepila skoraj 1800 kupcev z območja celotne Slovenije, pridobila pa si je protipravno premoženjsko korist v višini skoraj 78.000 evrov.