INŠPEKCIJSKI NADZOR ZARADI PIJAČE PRIME: Marketinške poteze, ki ciljajo na 'neizkušene' otroke

Slovenija

Uprava za varno hrano je po poročanju portala N1 uvedla inšpekcijski nadzor zaradi energijske pijače Prime, ki je zahvaljujoč družbenim omrežjem zelo priljubljena med mladostniki. Najprej so morali identificirati uvoznike oziroma distributerje pijače Prime, trenutno pa zbirajo podatke o vrstah pijač.

Omenjeno pijačo je pod drobnogled vzela že Zveza potrošnikov Slovenije. Opozorila je na pomanjkljivo označbo embalaže, med drugim manjka opozorilo, da energijska pijača ni primerna za otroke. O tem so v zvezi opozorili tudi upravo za varno hrano in varnost živil.

Inšpektorji uprave po navedbah N1 preverjajo tako navedbe na deklaracijah kot na proizvajalnih specifikacijah. Do zdaj so odkrili en primer, ko pijača ni bila označena s slovensko deklaracijo, zato je uprava promet z njo do odprave nepravilnosti prepovedala.

Na upravi so napovedali, da bodo morebitni ukrepi odvisni od navedb na deklaracijah in presoje Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Tega so namreč že prosili, naj poda oceno tveganja. "Običajno so tovrstne pijače opremljene z opozorili, da pijača ni primerna za otroke in mlajše osebe. Potrošnik je torej tisti, ki naj bi upošteval ta opozorila, še posebej v primerih, ko gre za otroke, ki sami ne morejo oziroma ne znajo presojati ustreznosti," so v upravi še navedli za N1.

Blagovna znamka Prime po navedbah zveze potrošnikov s premišljenimi marketinškimi potezami prodira na slovenski trg, pri čemer po njihovi oceni ni dvoma, da so ciljna skupina predvsem otroci in da izkorišča njihovo neizkušenost. Med drugim so opozorili na vsebnost kofeina.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija