Potem ko je podjetje Adventura holding prevzelo od propadlega prevoznika Skupine Viator & Vektor družbo Izletnik Celje, od Zavarovalnice Triglav pa goriški Avrigo, naj bi v kratkem končali še prevzem koprskega podjetja Avtobusni prevozi Rižana.
PO NAKUPU AVRIGA PREVZEM AVTOBUSNIH PREVOZOV RIŽANA: Veliki apetiti ljubljanskega holdinga
Slovenija
Lastnik Adventure Holding Darko Martin Klarič naj bi odkupil družbo Avtobusni prevozi Rižana od Martine in Branka Šava, ki si delita vsak polovico lastniškega deleža. Za nakup naj bi se odločili, ker opravijo veliko prevozov v Italiji, rižanski avtobusni prevoznik pa ima dobro pokrito mrežo do Trsta, poroča Dnevnik.
Avtobusni prevozi Rižana, ki zaposlujejo 30 ljudi, so leta 2016 ustvarili 2,6 milijona prihodkov od prodaje in 134.000 evrov čistega dobička.
Širitev tako pri južnih kot zahodnih sosedih
Adventura holding naj bi v okviru načrtovane širitve na italijanskem trgu v bližnji prihodnosti prevzela tudi manjšo avtobusno družbo v okolici Benetk. Poslovne ambicije pa širijo tudi na Hrvaškem, kjer so lani kupili 70-odstotni delež družbe Brioni Pula, ki je eden največjih avtobusnih prevoznikov na Hrvaškem in največji v Istri. Na Hrvaškem naj bi načrtovali še prevzem dveh manjših avtobusnih družb.
Avrigo je pred dvema tednoma odkupil 45-odstotni lastniški delež turistične agencije STAL, znane kot STA potovanja, od Marjana Beltrama. 45-odstotni delež je ostal v lasti Anuške Cerovšek Beltram. Za nakup naj bi se odločili zaradi prodaje letalskih vozovnic, po katerih je agencija STA potovanja znana. Leta 2016 so ustvarili 12,65 milijona evrov prihodkov in 167.000 evrov čistega dobička. Spomladi naj bi Izletnik Celje, Avrigo in STA potovanja združili v eno družbo.
Slovenske železnice izvisele po lastni krivdi
Darko Martin Klarič je bil lastnik ene največjih slovenskih oglaševalskih družb Medie Publikum. Čeprav so Slovenske železnice za Avrigo ponujale 14,8 milijonov, ga je Zavarovalnica Triglav prodala Klariču za 14,2 milijona evrov. Slovenske železnice so se z nakupom nadejale olajšanja pri ukinitvi nekaterih potniških prog in prihranek pri najemanju avtobusnih prevozov, a se ni izšlo.
Nadzorni svet Slovenskih železnic ni dal pravočasno soglasja za nakup Avriga. Iz Zavarovalnice Triglav so takrat sporočili, da je izbrani kupec edini oddal brezpogojno in zavezujočo ponudbo, še piše Dnevnik.
Če se nekomu zdi smiselno prodat in zaslužit par mio € kakor vsako leto imet dobička slabih 100k veliko dela, tudi prav.
V Sloveniji sta sedaj samo dva glavna prevoznika - monopolista Arriva in Adventura, Edino Ljubljana ima svoj mestni promet - Lpp in Maribor svojega - Marprom,
Vse ostalo so same neke male žepne firmice.