OSRAMOČENI OSTALI PRI BLAGAJNI ENE IZMED DROGERIJ: K donaciji "silila" tudi tiste, ki še zase nimajo

Slovenija

Ninna Kozorog, sicer predsednica društva Humanitarček, je na družbenem omrežju Facebook delila opis dogajanja, ki mu je bila priča v eni izmed slovenskih trgovin DM. Blagajničarka je tam sila vztrajno in na nenavaden način nagovarjala kupce, naj donirajo za dobrodelno akcijo, rezultat pa je bila splošna zmeda in celo sram tistih, ki s seboj niso imeli dovolj denarja oziroma tudi pri svojih nakupih skrbno odmerijo porabljen denar, saj tudi sami nimajo dovolj, da bi brezskrbno donirali. "Nekomu en evro pomeni veliko, sploh v teh praznikih ... ti naši starostniki morajo s tem enim evrom čarati ... dobesedno," je ob tem zapisala Kozorogova.

Prodajalka na blagajni je namreč vsakega kupca vprašala, ali bo doniral za socialno ogrožene družine. A najmanj 50 centov, "evro ali dva se vam ne pozna," pravi blagajničarka in vsakemu doda: "Vam kar na račun dodam."

Kot opisuje Kozorogova, sta pred njo v vrsti na blagajni stali dve gospe, prva se je odločila, da donira pet evrov, pri čemer je povedala, da več ne zmore, ne ve pa, ali je to dovolj. Nato blagajničarka z enakim stavkom nagovori naslednjo gospo: "En evro se vam ne bo poznalo." A gospa iz denarnice nabere le bakrene kovančke in močno zardi. Imela je namreč le 10 evrov, s katerimi je kupila prašek, detergent in mačjo hrano. Stisko nekaterih (starejših) ljudi ponazori tudi par, ki je v vrsti za Kozorogovo, saj vrneta izbrano čokoladico z izgovorom, da bosta drugič, da ne bosta delala gneče in da bosta imela danes dovolj denarja za avtobus.

Stojim na blagajni dm drogerie markt Slovenija. Gneca nepopisna. Akcija zbiranja sredstev za sicer lepo dobrodelno gesto...

Objavil/a Nan Ninn Kozorog dne Sobota, 07. december 2019

Kozorogova je želela rešiti zagato, a kaj, ko to ni šlo na enostaven način. Medtem ko je želela donirati pet evrov, še za gospo pred njo, je blagajničarka namreč povedala, da je gospe že dala 50 centov na račun, ki ga mora zdaj stornirati. "Podpiram akcijo zbiranja sredstev za socialno ogrožene družine ... A ne podpiram tega načina, ki ne zagotavlja, da se vsak posameznik sam odloči, kaj, kdaj in koliko bo doniral," pravi Kozorogova, ki se sprašuje, kam so šli časi, ko smo lahko kovančke spustili v zato pripravljene škatle, ne da bi nam nekdo razlagal, koliko nam bo en evro pomenil.

Po burnem odzivu javnosti na zgodbo so se nato oglasili iz podjetja DM, kjer so pojasnili, da gre za eno največjih dobrodelnih akcij v Sloveniji, donacija pa je prostovoljna. Vseeno so se odločili, da bodo preoblikovali način nagovora strank, saj njihov namen ni, "da z nagovorom stranke postavljamo v neprijeten položaj".

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
td |  09 .12. 2019 ob  12: 14
Odgovor DM je totalna neumnost in sprenevedanje, blagajničarke so potisnili v to, da morajo vse stranke nadlegovat, ker to JE nadlegovanje. Pa plačujem vse možne položnice rdečih križev, Unicefa, velikokrat preko SMS, ... in sem tudi v eni DM, kjer pa so mi isto zadevo ponovili še zvečer, ko sem še ponovno, ampak sem gladko rekel, da sem že dal.
Dobrodelne prispevke se zbira tako, da se posatavi pri blagajni šparovček, posodo za zbiranje hrane ali izdelkov, .... ne pa s gnjavažo blagajničark (ki so ene bolj druge manj kulturne), da morajo gnjavit stranke. Če ne bo prav nujno zaradi tega ne bom več zavil v DM, bom pač drugam, kjer me ne bodo posiljevali s tem.