OŽIVLJENO LETALIŠČE V GORICI: Med najbolj zadovoljnimi lastnik Pipistrela

Goriška

Predsednik konzorcija Duca D'Aosta Ariano Medeot je v sredo zvečer prejel dopis, s katerim so mu z ustanove za civilno letalstvo Enac poslali še zadnji dokument, ki je bil potreben za ponovno izvajanje letalskih dejavnosti. Ponovnega odprtja letališča se veseli tudi direktor Pipistrela Ivo Boscarol, ki bo tako lahko začel z delom v svoji tovarni.

Že v četrtek je na letališču pristalo prvo letalo - zelo simbolno je bilo to Pipistrelovo ultralahko letalo, ki je priletelo iz Parme. Ob pristanku so pilota pričakali goriški župan Ettore Romoli, podpredsednik Trgovinske zbornice za Julijsko krajino Gianluca Madriz in predsednik konzorcija Duca D'Aosta Ariano Medeot.

Danes pa so na goriškem letališču na Rojah pripravili krajšo slovesnost ter tako letališče tudi uradno predali svojemu namenu.

"To letališče pomeni veliko ne le za obe občini (Gorico in Sovodnje), pač pa za celotno območje, tudi za Slovenijo. Nadejamo se, da bo ta točka res postala stičišče številnih proizvodnih in tudi drugih dejavnosti, ki so vezane na letalstvo, na rekreacijo in šport, ter seveda na vse proizvodne dejavnosti, ki tukaj primanjkujejo. Verjamem, da bo to letališče postalo zelo privlačno za marsikoga," je ob robu današnje krajše slovesnosti za STA povedala županja občine Sovodnje ob Soči Alenka Florenin.

Ponovne otvoritve letališča v Gorici se veseli tudi ajdovski podjetnik in direktor Pipistrela Ivo Boscarol, ki je ob robu letališča že zgradil večjo proizvodno halo. V njej bodo še letos začeli izdelovati električna letala Panthera.

"Novica nas je zelo razveselila, saj smo jo že dolgo pričakovali in nam vliva veliko optimizma," je za STA povedal Boscarol, ki se današnje otvoritve ni mogel udeležiti, saj se v ZDA udeležuje večdnevne konference UBER Elevate. Povedal je še, da se bodo sedaj lahko končno začeli pripravljati na to, da v novi stavbi končno začnejo s proizvodnjo.

V goriškem podjetju je Pipistrel lani zaposlil dva delavca, sedaj pa namerava v Gorico prezaposliti še nekaj inštruktorjev, ki bodo poskrbeli za zaposlovanje novih ljudi. Z delom naj bi v Gorici začeli v roku dveh do treh mesecev.

Deli novico:

curlo |  23 .04. 2017 ob  14: 36
Če samo pomislim kako je bilo pred leti, ko še ni bilo "kažinov" okrog letališča na Rojcah in se italijanska država ni vtikala v to, vsakokrat, ko so se odprla vrata starega hangarja in je bilo potrebno poklicati gasilce pa carino....
Pravzaprav so glavno vlogo pri vseh peripetijah na letališču Duca d' Aosta, kot se uradno imenuje to letališče imeli prav naši poitalijančeni Slovenci, ki so nam slovenskim Goričanom, ki smo imeli tam letala zmeraj in vsakokrat dali vedeti, da smo nekako nezaželeni. Govorim za čase nazaj, ko je bil še v življenju prav na tem letnem času daleč naookrog znan jadralski pokal Alpe- Adria in bi že takrat in tudi pozneje bilo letališč prava puščava ,če nismo prav mi Goričani in še neki drugi iz Slovenije tam imeli letala v hangarju in večino časa tudi edino mi leteli. Bili so to časi, ko je bilo v hangarju več kot 10 letal slo. registracije in so prav ta letala omogočala , da ni šlo dobesedno v pozabo več kot 100 let tradicije.
Sam se lahko pohvalim kot eden redkih , ki ima v starem pasošu žig italijanske carine, ko sem iz Portoroža priletel direktno na Rojce , brez vmestnega pristanka na italijanskem mednarodnem letališču v bližnjih Ronkih, saj sem ugotovil, da še zmeraj velajjo Rojce za mednarodno letališče, ki ga takrat sploh niso smatrali kot takega. Sta me pa takrat ( cca 20 let nazaj ) policija in carina , ki sta me ob najavi leta pričakali na letališču kar do dobra pregledala in nekoliko postrani gledala....čeprav smo šli po končanem postopku vsi skupaj na kavico v bližnji bife ob sedaj že popolnoma zapuščenem in na pol porušenem kontrolnem stolpu. Uhhh , lepi spomini . Upam, da bo v bodoče še več takih in drugačnih dogodkov povezanih s to drogo, ki se imenuje ....LETENJE. Tale "z" dimenzija ima res tako čarobno moč.